Kiedy październikowy Stolyk?

Czy 21 października, o 17, w Tarabuku, pasuje?
Tematem będą „Podziemia Veniss” Jeffa VanderMeera.

Mam ochotę Was ściągnąć na któreś spotkanie Stolyka na Chłodną 25, ale nie wiem, czy to już teraz? No i w ogóle jak się zapatrujecie na taką opcję.

edit: na fahrenheicie padła propozycja przełożenia o tydzień, na 28. Proszę poniżej wpisywać, kto jest za którym terminem. Proszę to zrobić najpóźniej do jutra do południa, bo przecież muszę rezerwować stolik na Stolyk 🙂

edit: Zostaje 21.

16 thoughts on “Kiedy październikowy Stolyk?

  1. Termin mi pasuje. Co do miejscówki, to Tarabuk jest OK, ale możemy dla odmiany spróbować czegoś innego. 🙂

  2. A czy nie robią wręczenia Żuławskich jakoś w paździerzu? Może by odbyć spotkanie, a następnie zrobić im frekwencję? Tak rzucam, coby namieszać. Generalnie chętnie bym widział już termin zaklepany, bo w moich cyrkumstancjach rodzinno-transportowo-logistyczno-pracowych obecność wymaga pewnych przygotowań…

  3. „Ogłoszenie werdyktu Jury odbędzie się 27.10.2009 o g. 18 w Domu Literatury w Warszawie, natomiast podczas 10. edycji Falkonu odbędzie się uroczysta gala wręczenia statuetek i dyplomów tegorocznym laureatom.”
    27 to wtorek. Można się przejść. Można nawet spotkać się wcześniej, w „Literatce” na dole i pogadać, kto wygra (czytałem większość pozycji nominowanych, Wy pewnie coś tam też).
    A na Falkon kto się wybiera (ja tak)?

  4. Mi w takim samym stopniu pasuje lub nie pasuje – wszystko zależy od tego, co się będzie w robocie działo…

  5. Ja nie protestuję, ale wolę przenieść to na przyszły tydzień, bo w tym mam przechlapane, nie wspominając, przez przez F-N matematykę dopiero zacząłem czytać książkę.
    Zatem ja zgłaszam propo o przeniesienie tegoż na później. Ale się dostosuję przez obecność/nieobecność.
    A w ogóle, to nie wiem, czemuśmy się upali się na środy.

  6. To się decydujcie szybko, bo nie wiem co sobie na jutro zaplanować (pracę :P). W przyszłym tygodniu nadal nie wiem, ale upierać przy tegotygodniowym się nie upieram. Ale to może jednak wrócić do pomysłu z 27 i ogłoszeniem Żuławskich? Bo nie wiem, czy dwa wieczory mi się uda pod rząd wyrwać.

Skomentuj

