Kiedy styczniowy Stolyk? No i gdzie?

Ponieważ w Tarabuku chcą kasy za rezerwację, przyjdzie nam pożegnać się z tym lokalem. Teraz problem – gdzie się spotykamy? Proponowałbym jakiś lokal w centrum, taki bardziej do posiedzenia, a nie ściśle restaurację czy bar. Czyli coś Tarabukowego, coś CzułoBarbarzyńskiego. Czytałem o jakimś fajnym nowym miejscu „Ogrody”, ale nie mogę ich znaleźć na sieci, nawet adresu. Ktoś zna, wie?
Dawajcie propozycje lokalowe i terminowe. Z mojej strony odpada 26 i 27 stycznia, w pozostałe dni powinienem móc.

edit: O, znalazłem, to chyba to, wygląda fajnie, co nie?

edit2: Czyli ustalone – 19 stycznia, wtorek, „Ogrody”, Mariensztat 21A. Jeśli nie zapomnę, postaram się zarezerwować stolik w poniedziałek.
edit3: Zarezerwowane.

14 thoughts on “Kiedy styczniowy Stolyk? No i gdzie?

  1. Lokalizacja dobra, łatwy dojazd komunikacją, jest gdzie zaparkować – dla mnie gites. W razie czego zaraz obok (kiedyś, parę lat temu był) jest tzw. Barbeczka, czyli Bar Beczka, gdzie amatorzy piwa będą mogli się zaopatrzyć po spotkaniu 😉
    Mnie nie pasują czwartki, poza tym elastycznie, byle z wyprzedzeniem. Zatem głosuję za środą 20-go, ewentualnie piątkiem 22-go. Tydzień później się nie wyrwę, bo idzie pierwszy termin egzaminów i trzeba się pouczyć 😉

  2. Postaram się jakoś na początku przyszłego tygodnia obczaić tą miejscówkę i dam znać czy warto.
    Nam na razie nie pasują 18, 20-22, 25 i 28.

  3. Uuu… to już zaraz, muszę szybciej czytać. 😀 Mnie pasuje praktycznie każdy termin po 21-szym, więc do mnie nie trzeba się jakos specjalnie dostosowywać. 🙂

  4. Terminy się nie pokrywają :/ Kto jest gotów ustąpić? 😀
    Piątek 22? Poniedziałek 25? A czy wtorek 26 byłby potencjalnie flamencowo możliwy?

  5. Kuźwa, sam przecież pisałem, że 26 nie moge, a potem proponuję tę datę [facepalm]. Soraski, 26 wyjeżdżam i wracam dopiero 27, cholera wie o której. Przepraszam, zaćmiło mnie, z mojej strony 26 odpada. Ale przecież możecie się spotkać beze mnie.

    No to może jednak 19.01? Wszystkim chyba wydaje się pasować, chociaż to niedługo.

  6. Uaaa… już 19-ty? Strasznie szybko. 😀 Tzn. ja się dostosuję, ale dopiero teraz dociera do mnie jak szybko ten czas ucieka, który powinnam na lekturę przeznaczyć. 🙂

  7. Ej, jak to dziś jest Stolyk? Kurde, jak ostatnio sprawdzałem była mowa o przyszłym tygodniu. No trudno, pewnie znów nie dam rady.

Skomentuj

