Co czytamy na czerwcowy Stolyk i kiedy się spotykamy?

Z planu wynikałoby, że powinniśmy omówić teraz coś polskiego. Nie musimy się niewolniczo trzymać tej zasady. Powinno to być jednak coś krótkiego, bo zostały trzy tygodnie do proponowanej daty (23 czerwca, czwartek – bo to Boże Ciało, czyli wolne 21 czerwca, wtorek).

Stąd moja propozycja: może „Paradyzja” Zajdla? Klasyka, polska, niedługa, no i dostępna, bo wydanie SuperNowej było nie tak dawno temu (no dobra, w 2004). Co Wy na to?

edit: Paradyzja, 21 czerwca, Ogrody, godz. 17. Howgh.

17 thoughts on “Co czytamy na czerwcowy Stolyk i kiedy się spotykamy?

  1. 23 to Boże Ciało, nie? Moze być. „Paradyzja”? Kiedyś czytałem, ale będę równie milczący pewnie jak przy okazji „Diamentowego wieku”. Nie ma większych szans bym coś nowego w tym miesiącu przeczytał.

  2. „Nova Swing” to szajs. Nie ma o czym gadać. Chyba że o rozmiarach szajsowatości. Howgh.

    Czwartek, wtorek, mnie rybka, pamiętałem tylko, że nie środa. A skoro to Boże Ciało, to czy to dzień wolny? Oj, tak. To może lepiej wtorek? Bo jak znam życie, multum ludu weźmie wolne na piątek i pojedzie już w środę/czwartek za miasto.

  3. No to wtorek, dobra myśl moim zdaniem. Co do Nova Swing, to przeca tera kolej na polskiego ałtora, więc Paradyzja wygrywa, proszę się nie wiercić, panie Paradyz 😉

  4. Ja też raczej nic nowego nie dam rady przeczytać i wolałbym datę jakoś bliżej końca czerwca.

    Paradyzja – no niby w ostatecznosci bo nie widze dużego pola do dyskusji
    Nova Swing – chętnie

    moja propozycja – „Rozgwiazda” Wattsa

  5. Rozgwiazda jak najbardziej tak, ale jak towarzystwo zafiksowało się na polską propozycję to może omówimy ją w lipcu?
    Co do Paradyzji to też się zgadzam z Łakiem, że dyskusja będzie krótka dosyć, bo to jak już mówiłem trudno nam będzie wymyślić komentarze, których nie poruszył Parowski w posłowiu. Więcej pola do popisu (w domyśle do sporów między mną a Łakiem) dają Planeta Ksi i Wyjście z Cienia.

  6. Umowa była że polskie na przemian z zagranicznym. Może być inny Zajdel. Akurat o Planecie Ksi nie zdarzyło mi się czytać, więc chętnie przeczytam. Tylko coś wreszcie niech zostanie postanowione, bo Paradyzję już przeczytałem (dziś rano).

  7. Dobra, czyli muszę wkroczyć i zdecydować :/

    21 czerwca, „Paradyzja”.

    Jeśli ktoś chce/czuje potrzebę, może przeczytać też Ksi i przeprowadzić analizę porównawczą obu powieści.

Skomentuj

