Kiedy się spotykamy w listopadzie?

I omawiamy „Atlas Chmur”?

35 thoughts on “Kiedy się spotykamy w listopadzie?

  1. 27 listopada to jakiś pomysł… Coby razem wszystko połączyć. Spróbuję załatwić sobie wolne w pracy 🙂

  2. Jeśli mam brać udział to przypominam, że 26 wyjeżdżam, a w godzinach Żuławia będę gdzieś nad Oceanem Indyjskim. Proponuję więc tydzień wcześniejszy.

    Staszek – o 18:00

  3. Jak dla mnie tydzień w okolicach 27 mniej więcej pasuje – w sensie jest szansa na wyciśnięcie dnia wolnego w pracy (zważywszy na to w jakich godzinach pracuję to w zasadzie jedyna poza urlopem i L4 szansa na dotarcie na stolyk), w tygodniu poprzedzającym szansę też mam. W zasadzie nawet chyba większą, więc – decydujcie, a ja postaram się dostosować.
    I mieć jeszcze w pamięci Nordcon, który za pasem już jest, a na który to już się zaakredytowałem i poopłacałem (wypisać wniosek urlopowy – do zapamiętania! :D)

  4. Ja żadnej daty nie podam – wznowienie serii w empiku było 7go, książkę mam od 9, idzie powoli… Nie wiem czy w ogóle się wyrobię. Ale generalnie, im później tym lepiej 😉

  5. Buu, a ja jeszcze nie przeczytałem i już raczej nie zdążę, w dodatku cały nadchodzący tydzień oprócz poniedziałku i wtorku mam zajęty. Więc chyba tym razem nie przyjdę – trochę mi głupio, bo sam zaproponowałem „Atlasa…”. 😉

  6. Z przykrością muszę stwierdzić, że w moim przypadku cały przyszły tydzień odpada 😦 Jestem w pracy włącznie z sobotą i nie mam szansy się zamienić. Więc jeżeli Stolyk ulega spotkaniu to ja poproszę o ładną relację, jako że książkę nabyłem i czytam 🙂

  7. Mam wrażenie, że wciąż nie ustalono żadnej daty. Tydzień wcześniejszy właśnie się zaczął. Tydzień następujący po poprzednim jest blisko, ale we wtorek wręczenie Żuławskich. Trzeba zatem, jak zwykle w dziwne miesiące, wprowadzić modyfikację:
    Proponuję połączyć pod lekturą „Atlas chmur” spotkanie stolyka listopadowe i grudniowe, tak aby wypadło np. w II tygodniu grudnia (wszyscy zdążo się przygotować).
    Okrągła data: 12 grudnia, pora jak zwykle.

    Uzasadnienie:
    – listopad się kończy
    – w końcu grudnia są Święta
    – zdążymy przed prezentowym oraz innym szaleństwem.

    Co Wy na to?

  8. Mnie nie pasuje, do 16 grudnia jest poza krajem. Ale w sumie większości chyba pasuje tydzień zaczynający się od 26. więc nie zwracajcie sobie mną głowy 🙂

    1. Dodam jeszcze, że widoczna w kalendarzu „gąsieniczka” jest klikalna, i po jej aktywacji widzimy pełen zakres dat.

  9. Nie mogę tego zrobić. Ani w Firefoxie ani w Chrome. Komunikat:

    Wystąpił błąd.: Forbidden – Forbidden (403)

    Error details:

    › Error Id: 8082067377118309
    › Request url: /np/new-polls/89ytsshpzmydr7cv/participants
    › Worker: worker2
    › Time: Wed Nov 21 2012 08:37:32 GMT+0100

    1. Ja akurat pracuję pod Operą, nie mam problemów. Na Twoim miejscu zacząłbym od update IE i próby właśnie tą przeglądarką, na nią każda witryna jest przygotowana. Jeśli nic nie pomoże, podaj swoje preferencje tutaj, wrzucę je na doodla pod Twoim nickiem.

  10. Przejście na IE nie pomogło. Ponieważ robię to z pracy (z domu zapominam przy warcabach z córkami), przypuszczam, że Twoja hipoteza o przeglądarkach, rodem z początku millenium, więc trochę przestarzała (doodle wyraźnie jest na AJAXie, to już nie te czasy), nie ma tu zastosowania. Za to ma zastosowanie niezgłaszane przesyłanie komunikatów na innym porcie, który u mnie w pracy jest „wycięty” przez firewalla. Tak przypuszczam, bo nasza zapora jest bardzo restrykcyjna i potrafi przeszkadzać w pracy nawet serwerom rządowym, na których chodzą komercyjne aplikacje i czemuś mają też niezgłoszone w dokumentacji połączenia…
    Moje preferencje w kolejności wpisywania:
    nie tak nie tak tak nie tak nie tak tak nie tak nie

    1. OK, dodałem. Skoro uzupełniasz ankietę ze służbowego kompa, to wszystko może się zdarzyć 😉 Choć niezależnie od tego jakie techy stronka ma w bebechach, między frontendem a użytkownikiem zwykła komunikacja na porcie 80 powinna wystarczyć.

  11. 5 grudnia jest dla mnie ok. Widzę jednak, że dwie osoby byłyby wówczas nieobecne. Tydzień później już tylko jedna, a dwa tygodnie później moglibyśmy się zebrać w komplecie. Jako spośród tych terminów które zaznaczyłem jako wolne termin jest mi obojętny, proponowałbym 19.12, jako termin pasujący wszystkim.

  12. Staszek nie pisał relacji. Staszek napisał punkty i przesłał je do mnie. A ja… je mam.
    19 grudnia jest OK.

    1. Zgadza się, nadto podczas spotkania zastrzegałem, że pewnie nie będę miał czasu na przetworzenie tych punktów w coś narracyjnie spójnego. 😉

      Tak czy inaczej myślę, że nawet same punkty spokojnie można wrzucić na stronę. Nie ma w tym chyba coś niewłaściwego, a ja zyskam mobilizację, żeby 19 grudnia też notować 🙂 (jeśli zaczniemy o takiej godzinie, bym zdążył się zjawić).

  13. Staszkowi nie udało się zamieścić komcia, oto on:
    „A o której godzinie się spotykamy? U mnie bez zmian, do 19 muszę być na ulicy Karowej (przy Krakowskim Przedmieściu). Gdyby więc dało się zacząć nie wcześniej niż o 19, byłbym szczęśliwy, no i mógłbym znowu notować. ;-]”

Skomentuj

