Spotkanie lystopadowe

Za miesiąc będziemy rozmawiali o „Kwestii sumienia” Jamesa Blisha. Parę przykładowych możliwości, jeśli chodzi o terminy (z góry niecnie wykluczyłem te, które mi nie pasują):

środa 25 XI o 17 (termin nieśmiało sugerowany)
czwartek 26 XI o 16.30 (termin najmniej fajny)
wtorek 1 XII o 17

Które terminy Wam się podobają, a które nie?

EDIT: Rozmarzło i znowu zamarzło – środa 2 XII od 16.00. Kawiarnia Kafka.

PS. Jako kolejną lekturę wstępnie ustaliliśmy „Nowy wspaniały świat” (opcjonalnie dodatkowo „Małpa i duch”).

32 thoughts on “Spotkanie lystopadowe

  1. Mnie terminy na razie wszystkie pasują. A co do ustalonej lektury – ma ktoś może? Ja niby gdzieś mam egzemplarz papierowy, ale musiałbym się przekopywać przez kartony u rodziny, a nie wiem kiedy tam będę.

  2. Słuchajcie, jednak mogę mieć kłopot z dotarciem 25 i 26 XI, więc wstępnie przymrażam wtorek 1 XII o 17. Jeśli nie będzie sprzeciwu przez parę dni, data zamarznie.

  3. To czwartek 26 XI o 16.30? Ja będę musiał tak o 17.45 wychodzić, ale porozmawiać zdążymy. Albo może nawet o 16.00?

  4. Mnie w czwartek niestety nie będzie. Książki i tak nie zdążę, więc dołączyłbym co najwyżej na część artystyczną.

  5. Hm, jest dość duże prawdopodobieństwo, że się spóźnię, ale niewiele bardziej niż zwykle. ; ) Czyli spodziewajcie się mnie między 17.15 a 17.30.

    [edit]

    Nie, jednak źle coś wymierzyłem, może uda mi się przybyć punktualnie. ; )

  6. Tymek pisze: „To co, 17:30? W trójkę też można pogadać 😛 Chyba, że Flamenco/Nosix jednak bardzo chcą uczestniczyć w dyskusji, to możemy przełożyć”.

    Ja też bym już wolał nie przekładać i pozostałbym przy 17.30 (17.40 dla Adama). Najwyżej faktycznie pogadamy w trójkę. Jutro nie wiadomo, co będzie (np. mnie może nie być), poza tym pisałem w paru miejscach o Stolyku i przynajmniej teoretycznie może dzisiaj przyjść ktoś nieregularny (np. Bartek) lub nowy.

  7. No dobra, to może tak na szybko zadeklarujmy się w komentarzach? Jeśli uda się wspólnie ustalić termin jutrzejszy lub czwartkowy, to nie będę wetował. ; )

    —STASZEK—
    ŚRODA: tak, ale na 16, ewentualnie 16.30 (około 17.30 bym się zmywał)
    CZWARTEK: tak, dowolnie, proponuję 17

  8. Dziś byłoby najlepiej, ewentualnie we środę. Czwartek na 99% odpada dla mnie. Ale brak stażu na spotkaniach może osłabić mój głos, dlatego nie będę się spierał.

  9. Środa odpowiada mi najbardziej, ew. dzisiaj, podobnie jak Maciek ze względu na brak stażu nie będę się kłócił.

    1. Lubię podsumowania, więc podsumuję. (Edytowane na bieżąco).

      WTOREK: Staszek, Maciej, ew. Patryk, Tymek
      ŚRODA: ew. Staszek, ew. Flamenco, Adam od 16.45–17, ew. Maciej, Patryk, Tymek (nie wiadomo, co z Jurkiem)
      CZWARTEK: Staszek, Flamenco, Nosiwoda, Tymek, Adam (nie wiadomo, co z Jurkiem)

      Na razie wychodzi, że wtorek odpada, zatem albo środa, albo czwartek. Może dajmy sobie jeszcze parę godzin i wtedy zdecydujemy, czy środa o 16, czy czwartek o 17. A nuż w tym czasie pojawią się jakieś istotne dodatkowe informacje. 😉

  10. To może spotkajmy się w środę w Kafce o 16.00? Po doliczeniu spóźnień i jedzenia (ja np. wziąłbym wtedy obiad) zaczniemy pewnie rozmawiać około 16.30. Adam włączy się w trakcie.

    Nie będzie Michała (Nosiwody), ale dzisiaj też by go nie było, więc pewnie nam wybaczy. Wszystkim pozostałym termin wydaje się mniej lub bardziej pasować.

  11. No dobrze, ktoś musi zarządzić, więc zarządzę: niech będzie jutro od 16 w Kafce. Zaraz zedytuję wpis oraz dodam wiadomość na fanpage’u Stolyka.

Skomentuj

