Co czytamy w październiku

Czteroosobowe konsylium zebrane na dzisiejszym Stolyku zdecydowało: w październiku sięgamy po „Diasporę” Egana.

Padła też propozycja na listopad: jeśli nie znajdzie się coś polskiego, to może coś słowiańskiego? Rosyjskiego, czeskiego etc.? Wymieniany był „Ostatni władca pierścienia”, pojawiło się nazwisko Sergieja Łukjanienki. Jeśli macie jakieś pomysły, to śmiało. Ku pamięci zapiszę jeszcze podsunięty przeze mnie w jakimś komentarzu „Przenicowany świat” Strugackich.

A na grudzień Maciek i ja lobbujemy za Edgarem Allanem Poem, chociaż silną kandydatką jest też Margaret Atwood („Opowieść podręcznej”).

10 thoughts on “Co czytamy w październiku

    1. Termin nie został ustalony, a ja jednak nie będę brał udziału w spotkaniu, gdyż 1. Egan mnie specjalnie nie pociąga, 2. mam sporo wyjazdów między 20 X a 4 XI. Więc tym razem ustalanie terminu zostawiam Wam. 🙂

      EDIT: Nowego Piskorskiego mam, ale jeszcze nie czytałem, nie wiem, czy byłoby o czym dyskutować. Z drugiej strony o „Pokoju światów” rozmawialiśmy, więc może i o tym?

  1. Piskorskiego z dwóch powodów bym odrzucał. Po pierwsze, to nówka sztuka i nigdzie indziej jak w sklepie tego nie dostaniemy. Po drugie, wątpię żeby zaproponował coś więcej oprócz sprawnie napisanej powieści przygodowej. Jeśli już coś kupować i omawiać, to proponuję Danielewskiego „Dom z liści”, który ma wyjść 26 października.

    Egana już skończyłem, więc nawet najbliższe terminy – z wyłączeniem poniedziałku i wtorku – mi pasują.

  2. Fantastyka w potrzebie!

    Wrogowie otaczający na zewsząd skupili wszystkie siły, aby zniszczyć Stolyk nasz. Zastępy najeźdźców, ciągnący aż z głębi rzeczywistości, usiłują nas złamać.

    Jak jednolity, niewzruszony mur stanąć musimy do oporu. O pierś naszą rozbić się ma nawała normalności. Jedność, zgoda, wytężona praca niech skupi nas wszystkich dla wspólnej sprawy.

    Niech spieszą wszyscy, i ci, młodość i siłę czujący, i ci, którzy przyjechać mogą, i ci, doświadczeni, i ci, wszyscy pozostali. Niech spieszą i przybędą na Stolyk dnia 26 października 2016 roku o godzinie 1700 w Tarabuku.

    http://doodle.com/poll/wrpzs82ey8r3qrfv

    Ogłaszam samowładnie i obyczajnie: „Zamarzło”.

    Cairns

Skomentuj

