Po spotkaniu kwietniowym

Rozmowa się odbyła, choć w skromnym ilościowo gronie (YKMN, Jurgen i niżej podpisany). Chyba można powiedzieć, że „Niebezpieczne wizje” nam się spodobały, choć bez rewelacji – przez te pięćdziesiąt lat część opowiadań wyraźnie się zestarzała (ale czemu miałoby być inaczej).

Jeśli nie będzie ostrych sprzeciwów, to na następne spotkanie czytamy „Amerykańskich bogów” (serial za pasem!) i opcjonalnie „Chłopaków Anansiego”. Co do terminu, to wstępnie proponowałbym umówić się na przedział 8–12 maja, a dokładną datę ustalilibyśmy z parodniowym wyprzedzeniem.

Miejsce: raczej Kafka, bo Tarabuk w nowej siedzibie jednak nie okazał się do końca przyjazny jako miejsce do siedzenia (aczkolwiek jako księgarnia pewnie jest OK).

14 thoughts on “Po spotkaniu kwietniowym

  1. 4-7 maja to w moim klendarzu czwartek-niedziela. Chciałbym wreszcie się zebrać i wpaść do Was, zwłaszcza że ostatnio myślałem że wpadłem przypadkiem na stolyk w PX skojarzyłem tylko Staszka, ale później dowiedziałem się że to grupa Naukowo o Fantastyce. : P

    1. Ups, racja, nie wiem, skąd mi się to wzięło. To zmieniam we wpisie na 8–12 maja, pewnie to będzie najbardziej sensowne (3 maja wypada w środę, więc pewnie część z nas będzie jeszcze w tym okresie wyjechana).

  2. Z polskich – zacząłem czytać YGGDRASILL — powieść z gatunku hard SF w trzech częś­ciach: Uśpione archiwum, Kosmiczne ziarna, Mosty wszechzieleni
    Podoba mi się, brak zadęcia patriotycznego, postacie są ciekawe, bo zróżnicowane i charakterystyczne, świat bogaty jak na pierwsze 300 stron, zdaje się, że inna planeta, jeszcze się nie połapałem. Akcja ciekawa. Proponuję 🙂

    Nominacje Żulawskiego – dobry pomysł.
    Jacek Inglot – Polska 2.0 – czytałem, nieciekawe, dużo infodumpów i bardzo słabej politologii
    Michał Cholewa – Inwit – to musielibyśmy jakoś połączyć z resztą cyklu, ktoś czytał?
    Krzysztof Piskorski – Czterdzieści i cztery – czytałem, pomysł ciekawy, ale wykonanie, IMO, gorsze, szybka akcja, ale mało przemyślana.
    Radek Rak – Puste niebo – od początku nie lubiłem 😦

    Ciekawie przedstawia się Paweł Matuszek – Onikromos i Agnieszka Hałas – Olga i osty.

    PS. mam nadzieję, że będę mógł docierać na spotkania. Mój grafik wygląda jak chory sen logika 🙂

  3. W tym przedziale czasowym nie mogę we wtorek na pewno. Proponuję czwartek albo piątek.

    Kafka – no, nareszcie!

    Z polskiej fantastyki – może ta antologia „Przedmurze”? Czy to omawialiśmy?
    Trylogia Podrzuckiego jest fajna, ale nie ma mowy, żebym ją czytał teraz drugi raz.

    1. Nie został, ale faktycznie powinien. Wrzucę nowy wpis z pytaniem i Doodle’em.

      „Ustalanie terminów na blogu jest dla mnie skrajnie mało czytelne” – OK, a co i jak można zrobić inaczej? Oprócz tego, że ja mógłbym sprawniej ogłaszać ankiety doodle’owe? 😉

Skomentuj

